کنکور موفق

کنکور موفق

کنکور موفق

کنکور موفق

تمدید مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 98

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.کلید ارشد 98

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی آنا اظهار کرد: صبح فردا آخرین نوبت آزمون کارشناسی ارشد برگزار می‌شود و داوطلبان این آزمون می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند، دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد 98 .



وی افزود: نوبت صبح آزمون کارشناسی ارشد به پایان رسید و بعدازظهر نوبت بعدی این آزمون با حضور ۸۲ هزار داوطلب برگزار می‌شود.سوالات ارشد 98


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب دارد که تاکنون ۵۴۲ هزار و ۴۰۳ داوطلب به عبارتی ۸۸,۲۱ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

منبع :


https://p30konkor.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-98/


آخرین خبرها در رابطه با تاثیر معدل

حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره تاثیر قطعی معدل در کنکور 98 اظهار کرد: امروز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نمایندگان سازمان سنجش و وزارت علوم حضور داشتند که به بررسی این مسئله پرداختیم و مقرر شد تا توصیه این کمیسیون مبنی بر تاثیر مثبت معدل برای کنکور 98 لحاظ شود. مشاهده آخرین خبر درباره تاثیر معدل در کنکور 99

وی افزود: شورای سنجش و پذیرش دانشجو دو هفته فرصت دارد تا این مسئله را بررسی کرده و نظر خود را درباره وضعیت تاثیر معدل در کنکور 98 اعلام کند.

همچنین قاسم احمدی لاشکی عضو دیگر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره گفت: با نگاه بسیار خوب و مثبتی که امروز در بین اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش وجود داشت باید بگویم که داوطلبان کنکور 98 با آرامش خاطر و با نگاه به آن که تاثیر معدل در کنکور سال آینده به صورت تاثیر مثبت لحاظ خواهدشد، با برنامه‌ریزی به مطالعه خود بپردازند.مشاهده تاثیر سوابق تحصیلی کنکور 99

هم متن کامل خبر را در سایت پی سی کنکور بخوانید


منبع : 

https://p30konkor.com/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

معرفی بودجه بندی کنکور نظام قدیم 99

با توجه به این آمار شما به اهمیت دروس پایه پی خواهید برد. نباید این نکته را فراموش کنید که چون اکثر شما عزیزان امسال در دوره دوازدهم به سر می بردید، تسلط شما بر این دروس بیش از دروس پایه هست. تجربه نشان می دهد اکثر داوطلبین در جلسه کنکور در پاسخ گویی به سؤالات دروس پایه با مشکل مواجه می شوند. 


به نقل از تبیان و پی سی کنکور ؛ شما امسال به اندازه کافی حق مطلب را برای مطالعه دروس پیش ادا کرده اید. بنابر این سعی کنید در حین امتحانات نیمسال دوم به مطالعه دروس عمومیی پایه نیز بپردازید و بعد امتحانات نیز چند روز فرصت برای جمع بندی دروس اختصاصی پایه در نظر بگیرید.


برخی از فصول کتب هستند که همیشه مهم می باشند و از این فصول سؤالات بیشتری نسبت به سایر بخش های کتب سؤال مطرح می شود، بیشتر به این قسمت ها توجه کنید و بودجه بندی کنکور 99 گفته می شود. در مقابل بخش هایی وجود دارد که از آنها تاکنون سؤالی مطرح نشده است، توجه کنید که دلیلی ندارد که امسال نیز این چنین باشد، بنابراین اگر فرصت کافی دارید این بخش ها را نخوانده باقی نگذارید.


و آخرین نکته اینکه در ارزش تست ها در یک درس با هم برابر می باشد، به این معنی که برای مثال سخت ترین سؤالات مربوط به کاربرد مشتق (مثلاً بهینه سازی) از نظر ارزش برابر با آسان ترین سؤال مربوط به آمار در درس دیفرانسیل. لذا این نکته را هم در نحوه مطالعه و هم در هنگام پاسخ گویی به سؤالات مدنظر خود قرار دهید.

برای دیدن بودجه بندی رشته های مختلف کلیک کنید :

بودجه بندی کنکور ریاضی 99

بودجه بندی کنکور تجربی 99

بودجه بندی کنکور انسانی 99

بودجه بندی کنکور هنر 99

بودجه بندی کنکور زبان 99


منبع :

https://p30konkor.com/%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%ac%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-99-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c/

شیوه های جدید در طراحی بنرهای مناسبتی و فاکتور

طرح آگهی ترحیم لایه باز

یقینا زمانی که مشتری از شما تقاضای چاپ اعلامیه فوت دارد از شما می خواهد در اسرع وقت کار را تحویل دهید . در این صورت شما زمان زیادی ندارید که بهترین طرح را برای مشتری بزنید برای همین باید از طرح های آماده استفاده کنید  که به صورت آگهی لایه باز در اختیار شما قرار دارد با این کار می توانید علاوه بر سرعت بخشیدن به کارتان کیفیت کار خود را بالا ببرید.

اگر کار شما در رابطه با اعلامیه فوت می باشد شما نیاز دارید که طرح لایه بازی داشته باشید که در صورت مراجعه مشتری بتوانید کاری را  با کیفیت بالا و در اسرع  وقت به مشتری تحویل دهید . شما برای اعلامیه فوت لایه باز می توانید از معتبرترین سایت مرجع دانلود لایه باز به نام ایزی دیزاین در ایران استفاده کنید . شما با استفاده از این سایت می توانید از زیباترین آگهی های ترحیم با متن های زیبا استفاده کنید .

دانلود رایگان آگهی ترحیم لایه باز

سایت های داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که شما می توانید از اعلامیه فوت لایه باز داخل آن استفاده کنید اما اکثرا از کیفیت پایینی برخوردارند و بیشتر برای افراد تازه کار مناسب هستند و اگر با کیفیت باشد هزینه های بسیار بالایی دارد مثلا یک آگهی ساده حدود 120 هزار تومان می شود .

همچنین دانلود اعلامیه فوت لایه باز از سایت های خارجی در بیشتر مواقع به دلیل تحریم ها امکان پذیر نیست و همچنین مطابق آداب و رسوم ما ایرانیان نمی باشد . شما می توانید با دانلود رایگان آگهی ترحیم از سایت ایزی دیزاین علاوه بر رایگان بودن طرح های با کیفیت  رایگان از آموزش های لازم  برای استفاده از این لایه ها درون سایت استفاده کنید .

طرح تقویم لایه باز

در این نوع فایل، تقویم به صورت کاملا صحیح طراحی شده است و در آن مکان هایی برای قرار گرفتن تصویر و اطلاعات مشاغل مختلف قرار می گیرد. این فایل ها لایه باز هستند و شما می توانید بعد از تهیه آن، اقدام به ویرایش و شخصی سازی طرح نمایید.

به طور معمول تقویم های تبلیغاتی به صورت دیواری آماده و چاپ می شوند. البته این تقویم ها به صورت سررسیدی نیز به چاپ می رسند که هزینه چاپ بالاتری دارند.

فایل تقویم لایه باز

برای دانلود و خرید طرح لایه باز می توانید از فایل های موجود در سایت ایزی دیزاین استفاده نمایید. تنوع طرح ها و موضوعات مشاغل در ایزی دیزاین بسیار متنوع است و تقریبا تمامی مشاغل و کسب و کارها را شامل می شود. ایزی دیزاین از معدود سایت های ایرانی است که تنوع فایل لایه باز زیادی دارد و می توان ایزی دیزاین را به عنوان یکی از بزرگترین مرجع های دانلود فایل لایه باز در ایران شناخت.

در بخش طرح های تقویم لایه باز، می توانید به فایل های مختلف لایه باز و رایگان دسترسی داشته باشید. طرح های رایگان به دو دلیل در سایت ایزی دیزاین قرار می گیرد. نخست آن که کاربر از کیفیت و حرفه ای بودن طرح های سایت اطمینان حاصل کند و دوم، اگر امکان خرید طرح لایه باز را نداشت، بتواند از طرح های رایگان استفاده کند.

 

طرح فاکتور لایه باز

زمانی که شما تصمیم بگیرید فاکتور اختصاصی برای فروشگاه خود داشته باشید، باید از طراح گرافیک بخواهید تا با توجه به نوع کسب و کار شما، فاکتور اختصاصی طراحی کند. اما راه حل بهتر استفاده از طرح لایه باز فاکتور است. این طرح ها، فایل های آماده ای هستند که توسط طراحان حرفه ای برای مشاغل گوناگون آماده شده اند و شما با تهیه آن ها می توانید فایل را ویرایش کرده و اطلاعات خود را در آن وارد نمایید.

فایل فاکتور لایه باز

ایزی دیزاین یکی از بهترین و کامل ترین وب سایت هایی در ایران است که طرح لایه باز فاکتور گوناگون و متنوعی را برای کاربران آماده کرده است. شما در سایت ایزی دیزاین می توانید زیباترین طرح های فاکتور لایه بازرا با توجه به شغل خود پیدا کرده و تهیه نمایید.این بخش همواره بروزرسانی می شود و ما سعی می کنیم حرفه ای ترین و بروزترین طرح های لایه باز فاکتور را برای شما آماده نماییم.

اگر به بخش طرح PSD فاکتور مراجعه کنید، چندین مورد مختلف از فایل ها را مشاهده می نمایید که به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است. بعضی از این فایل ها جزء محبوب ترین طرح های موجود در ایزی دیزاین می باشد که به صورت کاملا رایگان برای کاربران عزیز در سایت قرار گرفته است.

برترین کتاب های کمک آموزشی کنکور 99

ازآنجائیکه حجم دروس اعم از عمومی و تخصصی در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی حجیم بوده و نکات بسیار زیادی در آنها نهفته است، از این رو خواندن تمامی دروس در عمل امکان پذیر نیست.به نقل از پی سی کنکور در این مدت زمان کوتاه تا برگزاری کنکور سراسری باید به بهترین منابع کمک درسی کنکور مراجعه کنید. حتی دانش آموزانی که از سال قبل برنامه ریزی داشته و تمام دروس را مطالعه کرده اند با گذشت چندین ماه ممکن است برخی مطالب را فراموش نمایند و این طبیعی است. بهترین منابع کنکور 99 گزینه مناسبی برای داوطلبان بشمار می رود، بطوریکه می توانند در این مدت زمان کوتاه کلیه دروس را مرور نموده و اشکالات خود را برطرف نمایند .هم چنین می توانید از بودجه بندی کنکور 99 نیز دیدن کنید.

بهترین منابع کنکور 99 نظام قدیم


ملاک معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی کنکور 99

منابعی که در ادامه مشاهده می کنید کاملا پیشنهادی می باشد و معیاری قرارگیری کتاب ها نیز استقبال دانش آموزان از این کتاب ها و سابقه دبیران صاحب قلم بوده که برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نظام قدیم در گذشته کتاب های خوبی تالیف کرده اند .هم چنین ممکن است منبع مدنظر شما در این لیست نباشد که دلیل بر بد بودن آن نیست و به طور کلی خط فکری اکثر کتاب های کمک درسی یکسان است و تنها در شیوه بیان و تدریس برخی از مباحث متفاوت می باشد ،پس باید در هر صورت به این نکته توجه داشت که هر داوطلب باید از منابع موجود بهترین استفاده را ببرد.


لیست کتاب های کمک درسی رشته های مختلف :

بهترین منابع کنکور 99 تجربی

بهترین منابع کنکور 99 ریاضی

بهترین منابع کنکور 99 انسانی